מיקי בוגנים מדריך איפור

מדריך לאיפור עיניים מעושן כחול

קרדיט : בית ספר לאיפור מיקי בוגנים

מעוניינות ללמוד איך כל הדוגמניות והנשים המפורסמות משיגות את איפור העיניים המושלם והאטרקטיבי בגווני כחול מעושן? מחפשות מדריך מקצועי לאיפור עיניים מעושן בגוון כחול עמוק ויפהפה? ובכן, הגוון הכחול מתאים במיוחד לתקופה זו, בסוף הסתיו ותחילת הקיץ, ומפורסמות רבות מעלות בתקופה האחרונה תמונות מרשימות שלהן עם האיפור המעושן הכחול שהפך לטרנד חם בעולם האיפור והסטייל.

איפור עיניים מושלם בגוון כחול ונועז

כדי ללמוד את השלבים לאיפור עיניים מעושן בגווני כחול פנינו למיקי בוגנים – מאפר ומעצב השיער המוביל והידוע ביותר בישראל. לדבריו, ישנם 6 שלבים עיקריים כדי להשיג את איפור העיניים הטרנדי והייחודי בגווני כחול:

·         יישום שכבת פרמייר ומייק-אפ – בשלב הראשון עלייך למרות שכבה של פרמייר על כל עור הפנים, ולאחר מכן למרוח שכבה של מייק-אפ. כעת, עלייך למרוח שכבה של צללית על כל בסיס העפעף עד לאזור של עצם הגבה. חשוב ליצור מעין נקודת אור בזווית העין הסמוכה לאף, ומעל גלגל העין עלייך ליישם שכבה נוספת של צללית בגוון כסוף ומבריק.

·         טשטוש ומילוי אזור הקמט באמצעי העפעף – בשלב השני עלייך למרוח על העפעף התחתון צללית בגוון כחול, חשוב למלא בעזרת הצללית גם את האזור של הקמט באמצע העפעף. כמו כן, בשלב זה יש למרוח את הצללית באזור כפל העין על ידי מברשת איכותית ומתאימה, בתנועות כלפי מעלה. 

·         ציור ותיחום מסגרת בעזרת אייליינר – בשלב השלישי עלייך לבחור אייליינר ולצייר באמצעותו קו אחיד ודק יחסית מאזור שורש הריסים העליונים בתועות החוצה, ויש למזג את הקו לתוך הצללית. חשוב לחזור על הפעולה גם באזור הריסים התחתונים כדי ליצור מעין מסגרת לתיחום העין. כדי להשיג את המראה הדרמטי והמעושן עלייך לצייר על ידי האייליינר קו במראה חתולי ונשי.

·         טשטוש הקו התחתון –  בשלב הרביעי עלייך לטשטש את הקו התחתון שציירת בשלב הקודם בעזרת צללית כסופה.

·         מריחת קונסילר בגוון העור – בשלב החמישי יש למרוח שכבה של קונסילר, עדיף בגוון התואם לצבע עור פנייך, את הקוניסלר יש ליישם מתחת לעין וכדאי למרוח שכבה גם על תפוחי הלחי, עדיף באמצעות מברשת ייעודית למייק-אפ או על ידי ספוגית רכה.

·         מריחת מסקרה ומעט סומק – בשלב השישי והאחרון עלייך למרוח מסקרה על הריסים העליונים והתחתונים, וחשוב ליישם מעט סומק על תפוחי הלחי, עדיף בגוון ורוד, למרוח שפתון בגוון הרצוי ולעשות תיקונים קלים בהתאם לצורך.

כדי ללמוד איפור עיניים מעושן וסגנונות איפור נוספים אנו מזמינים אותך לפגישת הכרות בבית הספר איפור של מיקי בוגנים. בית הספר לאיפור נחשב למוביל בתחומו, במקום תוכלי לבחור קורס איפור מקצועי ולהשתתף בסדנאות חד יומיות מגוונות כדי להעשיר את הידע והניסיון שלך באיפור. בסיום הקורס תקבלי תעודה מוכרת ומוערכת של מאפרת מקצועית ותוכלי להשתלב בקלות במגוון משרות ותפקידים בעולם היופי והאיפור.