הוגו פקטורי 54

פופ-אפ של HUGO הוגו בחנות פקטורי 54 בנמל תל אביב

מאת: סמדר שני Smadar Shani

פופ-אפ מיוחד של המותג HUGO נפתח בחנות פקטורי 54 בנמל תל אביב ויפעל במהלך הקיץ הקרוב ויציע קולקציית STREETWEAR עדכנית לגברים במחירים נגישים

הוגו פקטורי 54

בבית האופנה העולמי HUGO BOSS החליטו לייצר שני קווי אופנה נפרדים בתוך המותג – הוגו ובוס. הליין HUGO פונה יותר לקהל הצעיר והבועט, לגברים שמושפעים מתרבות הרחוב ומעדיפים את מראה הקז’ואל בסגנון סטריט-סטייל. בהתאם לכך, הגזרות הן יותר משוחררות, יותר צ’אנקיות, הבדים יותר מכוונים להיות אופנתיים ופחות פונקציונליים, והצבעוניות שבדרך כלל מאפיינת את המותג – המבוססת על שחור, לבן ואדום – מתרחבת לצבעים נוספים ובולטים כמו צהוב ותכלת ואפילו יש שימושי בגווני פסטל ובפרינטים פרחוניים.

הוגו פקטורי 54

התמחור משמעותית נמוך יותר, ובהתחשב בכך שמדובר בפריטים שישתלבו במגוון רחב של לוקים מהמלתחה הגברית, עם פוטנציאל חרישה גבוה, המחירים נחשבים למשתלמים בהחלט. טי-שירט מבית הוגו, לדוגמא,  מתומחרת החל מ-249 שקלים. הקולקציה מציגה גם חולצות פולו ומכופתרות, לצד סווטשירטים, בגדי ים, מגוון גזרות של ג’ינסים, נעלי סניקרס וקולקציית אביזרים רחבה הכוללת כובעים, חגורות, גרביים, תיקים וארנקים. חלק רחב מתוך האקססוריז והטי-שירטים מעוצב בסגנון יוניסקס, כך שהפריטים יתאימו גם לנשים.

לצד ההשקעה באופנת הסטריט, מגמה חזקה שניתן לראות כעת בכל מותגי הגברים המובילים בעולם, בית האופנה הוגו בוס המבוסס על עולם החליפות ומראה הערב, לא נטש את הקו האלגנטי המצליח שלו. הוגו מעניק פרשנות ייחודית המציעה עיצובים מתוחכמים ששמים דגש על חייטות בסגנון רענן שמשמר את המראה הצעיר. הגזרות הן עדכניות, וניתן למצוא לדוגמא חליפות בגזרות סקיני או גזרות אוברסייז, חליפות ברכיסה כפולה, ושימוש בצבעים שנחשבים נועזים בעולם המחויט כמו כחול ואדום. כך ניתן לשלב בסטייל את המראה המחויט עם לוק אופנתי וצעיר. העיצוב הוא מינימליסטי עם דיטיילים יוקרתיים ונגיעות ספורטיביות שמעניקות טאץ’ קליל למראה הקלאסי והמוכר של בית האופנה, ללא פשרות על איכות. גם כאן התמחור נחשב נגיש, כשמחיר חליפה מתחיל מ-2,490 שקלים.

הוגו משיק את הקולקציות הייחודיות שלו באירועים בינלאומיים מושקעים, לשם נשלחים גברים מובילי דעה ממדינות שונות, וכמובן גם מישראל. הפעילות הדיגיטלית מלווה בחשבון אינסטגרם ובשימוש בהאשטאג הקבוע #iamHUGO שהפך למעין סלוגן של המותג.

פופ-אפ של המותג HUGO נפתח בחנות פקטורי 54 בנמל תל אביב ויפעל במהלך הקיץ הקרוב. שם תוכלו למצוא את פריטי הקולקציה החדשה לגברים בדגש על סגנון הסטריט.

הקולקציה זמינה לרכישה גם באתר