מלון ואל טורנס

מלון סקי ואל טורנס

מאת: סמדר שני Smadar Shani

מלון Le Val Thorens Hotel ממוקם כמה מפתיע בעיירה Val Thorens העיירה הגבוהה באירופה, 2,300 מטרים מעל פני הים המחוברת לעמקים” קורשבל (Courchevel) מריבל (Meribel) ולה מנוייר (Les Menuires) מלון Le Val Thorens  Hotel

מלון ואל טורנס

מלון שקיבל עדיפות אצלנו בזכות היותו SKI IN- SKI OUT, עבר שיפוץ מחדש לפני כשנתיים ושודרג לרמה של ארבעה כוכבים. המלון מכיל 83 חדרים גדולים ונוחים, מעוצבים בשיק צרפתי ספורטיבי.החדרים כוללים מרפסת שממנה ניתן להשקיף על מסלולי הסקי. למלון ” Ski Room” מרווח עם גישה נוחה למעליות, עניין לא ברור מאליו וחשוב לשים לב, בייחוד שיש לא מעט בתי מלון שמרוחקים מהמעליות ותצטרכו להשתמש ב”שאטל” של המלון בתחילת וסיום כל יום גלישה.

Le Val Thorens-Francis Amiand-1

מיקום המלון במרכז העיירה, מאפשר סיור בחנויות וברוב המסעדות “במרחק הליכה”  מבית המלון, מה שיחסוך לכם הוצאות מיותרות על מוניות. נציין גם, שהמלון מאפשר לאורחיו שימוש חופשי ב”שאטל” עד 23.00 בלילה. באשר לסוגיית האוכל, Le Val Thorens  Hotel בניגוד לרוב בתי המלון באתרי סקי, מציע אלטרנטיבה של לינה עם ארוחת בוקר בלבד. החלטנו לאמץ את הקונספט, היות ועד כה חווינו בתי מלון שארוחת ערב היא “built in” זה אמנם יצר התעסקות נוספת בשגרת היום שלנו, מה שגרם לנו לצאת “מאזור הנוחות” ולחוות מסעדות בעיירה.

Le Val Thorens-Francis Amiand-2

לאלו מכם שמעדיפים לרדת מהחדר ישירות לארוחת ערב, Le Val Thorens  Hotel מציע את Restaurant  LA VAL Thorens ביסטרו קלאסי עם תוצרת מקומית טרייה וארוחת פונדו טיפוסית המוגשת במסעדתSAVOY  האותנטית והמקסימה. בגזרת האלכוהול, המלון מציע בר ידידותי  TERRACE & BAR  עם תפריט קוקטיילים חדשני ומרפסת חיצונית המשקיפה על המסלולים. היות והחלק שאנחנו הכי מחכים לו בתום יום גלישה הוא “הירידה לספא” שמחנו לגלות שהמלון מאובזר בספא ( LE SPA THEME ) לא מאכזב וכמיטב המסורת, הוא כולל חדרי סאונה יבשה, חדר אדים חצוב בסלע וחדרי טיפולים ועיסויים לאלו מכם שירצו לשחרר את שריריהם הדואבים. תוכלו גם ליהנות מבריכת שחיה מקורה מהגדולות בעיירה!!! מסתבר שלא מדובר רק בבריכת שחייה, בבריכה מותקנים פתחים ייעודיים עם “זרמי מים” חזקים במיוחד, לשחרור השרירים מכף רגל ועד ראש. ואל טורנס נסכם את החוויה מהמלון, כמענה מצוין לגולשים, ש”הגלישה” הינה המטרה לשמה הם באים.

Le Val Thorens-Francis Amiand-3

Le Val Thorens Hotel: reservation t. +33 4 79 33 01 04

VAL THORENS TOURISM OFFICE:

Emilie Rouzaud – Mathilde Oyon – Bérangère Teillard +33 (0)4 79 00 84 83 / +33 (0)6 20 01 56 81 emilie@valthorens.com / mathilde@valthorens.com / berangere@valthorens.com