גרבי ריצה נייטיב פלנט

תכירו. גרביים מיוחדים לריצה 

מאת: נמרוד גנצרסקי

תכירו! Comet גרביים מיוחדים לריצה מבית נייטיב פלנט, גרביים מספקים נידוף מהיר ומשאירים את הרגל יבשה לאחר פעילות.

Comet גרב שמצהירים עליו שהוא נבנה במיוחד עבור ריצות קלות. אתם מאלה שיוצאים בבוקר לריצת 5, או שעושים את ה-10 בריצת הלילה של תל אביב? זה הגרב עבורכם. הגרביים עשויים מ-90% פוליאמיד ו-10% ספאנדקס, מה שמאפשר להם להיות גמישים, נוחים וחזקים. הם מספקים נידוף מהיר ומשאירים את הרגל יבשה לאחר פעילות. מתאים לכל ימות השנה.

Comet  

Comet כמו עם כל מוצר טכנולוגי, גם כאן חשבו על הכל. הגרב לרגל שמאל בנוי ותפור שונה, כלומר הפוך, מהגרב עבור רגל ימין. העובדה שהם חשבו על זה והשקיעו בזה כבר מוסיף נקודות אצלי לקברניטי Native Planet.
הגרב מורכב משלושה סוגים של מבנה בד;
החלק העליון ביותר בגרב מעוצב בסגנון מתומנים, מה שמספק חוזק ולחץ מספק על האזור כדי שלא יתנפח בזמן פעילות. רצועות חיזוק כאלו נמצאות גם בתחתית הגרב ובחלקים הפעילים יותר של כף הרגל. אזורי העקב והאצבעות קיבלו אזור מחוזק כדי למנוע שפשוף ופגיעה בגרב וברגל, והאזור האמצעי בגרב מאוורר יותר ובנוי כרשת (Mesh) כדי לאפשר נידוף מהיר יותר ואוורור מיטבי.
לפני הריצה, היה קל לגרוב אותם למרות שנראו קטנים יחסית לכף הרגל. מתברר שהבד מאפשר מתיחה וגמישות כך שהגרב יכסה את כף הרגל כמו כפפה. לא נשאר בגרב שום חלק עודף, ריק, מקופל או מתוח מדי. על הרגל, הגרביים קלים ונוחים מאוד. כאדם שרץ, הבד לא הרגיש עבה או דק מידי כך שהרגליים לא סבלו מחום או קור. בהליכת חימום נראה שהגרב מונע חיכוך כאילו הוא נתפר במיוחד לנעל הזו.
בזמן הריצה הגרביים נוחים ומאפשרים למחשבות לא להתמקד בתחושות של כף הרגל, וזה הפתיע אותי. הרגל והנעל זזו בהתאמה הרמונית והגרב שימש כמתווך מעולה בינהם. מאוד נוח לרוץ איתם וכמובן שלא מרגישים לחות, רטיבות או דביקות בזמן הריצה. אגב, חלק מהריצה התבצעה בשטח וגם מול קוצים הגרב התמודד יפה.
תכונה נוספת שהפתיעה אותי היתה שלאחר הריצה לא הרגשתי צורך מיידי להוריד נעליים וגרביים. גם לארח זמן מה, הגרביים לא נדבקו לרגל והרגישו עדיין יבשות. לסיכום, הגרביים מספקי את הסחורה בכל הנוגע לנידוף, נוחות ויובש. שווה.

גרבי ריצה מרופדות לפעילות סיבולת – Impact

גרבי ריצה מרופדות לפעילות סיבולת – Impact ריצה נוספת עשיתי עם גרביים מרופדים – Impact. האזור המרופד נמצא בעקב ובאצבעות ומשפר את בלימת הזעזועים בזמן ריצה. אהבתי. הבד מורכב ואיכותי, ועשוי 11% ספאנדקס, 35% פוליאמיד ו-54% נוספים חומר הנקרא קליימיארן (Climayarn) שהוא מורכב 60% צמר מרינו ו-40% פוליקולון.
במילים אחרות, מדובר בבד ברמה הגבוהה ביותר לשימוש בכל עונות השנה ולפעילויות ספורט אינטנסיביות. הבד מתגאה ביכולות המגוונות שלו בכל מצב; במזג אוויר קר הוא שומר חום ובמזג אוויר חם הוא מונע הצטברות חום. ובכל מזג אוויר, הבד מוביל את הלחות הרחק מהעור ומשאיר את כף הרגל יבשה. כן, גם לאחר פעילות ממש אינטנסיבית.
במהלך הריצה הגרביים שומרים על טמפרטורה נוחה כך שכף הרגל לא תיתפס, וגם הגרביים האלה משתלבים בצורה מדהימה עם הנעל ומאפשרים חופש תנועה בלי לחשוב על הרגליים. התחושה ממש מפתיעה לטובה עד כמה בד, שסך הכול עוטף את כף הרגל, יכול להשפיע על הריצה.
כמו עם גרבי הריצה הקלה, גם את הגבריים האלה מורידים בקלות וכף הרגל נשארת יבשה וללא ריחות לא נעימים. שווה.

להשיג בחנויות ספורט מובחרות וברשת למטייל