דוקאטי מונסטר במהדורת 25 שנה אקסקלוסיבית

מאת: מערכת מןסטרים

יצרנית האופנועים האיטלקית דוקאטי מציינת השנה חצי יובל להולדתו של המונסטר, אופנוע הספורט-עירום המסוגנן והמעוצב של החברה שהפך לאחד מהאופנועים המצליחים והמזוהים ביותר שלה. כדי לציין את המאורע יצרו בדוקאטי מהדורה מיוחדת על בסיס המונסטר 1200, הגרסה הגדולה ביותר במשפחת דגמי המונסטר הנמכרת כיום.

המהדורה המיוחדת מתבססת על גרסת ה-S הספורטיבית של המונסטר 1200 בעלת המכלולים המשודרגים, כאשר כמיטב המסורת של דוקאטי נעשתה עבודת עיצוב מוקפדת כדי להדגיש את המסורת הספורטיבית של החברה, יחד עם קריצה לדגמי העבר של המונסטר.

גולת הכותרת במהדורה המיוחדת היא צביעה יוקרתית בצבעי אדום, לבן וירוק של הדגל האיטלקי, המשתלבת עם שלדת האופנוע והחישוקים שנצבעו בצבע זהב כדי להעניק לאופנוע נופך אקסקלוסיבי. בנוסף מהדורה המיוחדת כוללת כיסוי מושב בתפירה ידנית בשילוב אלקנטרה וחלקים העשויים מסיבי פחמן, כמו למשל מגיני הבוץ מלפנים ומאחור ומגן החום של מערכת הפליטה.

דוקאטי תייצר 500 יחידות בלבד מהמהדורה המיוחדת לציון חצי היובל למונסטר, כאשר כל יחידה ממוספרת בלוחית אישית המוצמדת לשלדה. מחיר המונסטר האקסקלוסיבי לא פורסם, אך הוא אמור להיות גבוה יותר ממחירו של המונסטר 1200 S הנמכר במחיר של 15 אלף דולר.