מלון וילה בראון בירושלים

מלון וילה בראון – בוטיק בירושלים

מאת: סמדר שני

מלון וילה בראון מבית בראון הוטלס מביא את בשורת מלונאות הבוטיק העכשווית לירושלים

וילה בראון פועל לצד חמישה מלונות בתל אביב (בראון TLV, בראון ביץ’ האוס, דייב, פוליהאוס ובקרוב מלון לייטהאוס החדש) מלון נוסף בירושלים (“וילה במושבה”) ומלון היוקרה בראון ביץ’ האוס קרואטיה בעיירת החוף טרוגיר שעל הים האדריאטי.

מלון וילה בראון בירושלים

מלון וילה בראון ממוקם ברחוב הנביאים 54, בשכונה ציורית ואותנטית השוכנת בלב ליבה של ירושלים, במרחק 5 דק’ הליכה מהעיר העתיקה.

המלון שוכן בווילה פרטית שנבנתה בסוף המאה ה- 19 עבור משפחתו של רופא יהודי עשיר ושימשה בשעתה כמקום מפגש של האליטה החברתית הירושלמית. הווילה, שעברה מאז גלגולים רבים, שומרה, הורחבה בשתי קומות נוספות והותאמה לשמש כמלון בוטיק מעוצב ויוקרתי שמשיב אותה לימי זוהרה. עיצוב המלון החדש והעדכני שואב את השראתו מהחיבור בין מזרח למערב ומחבר בין התקופות הנוסטלגיות שהמקום עבר: התקופה העותומנית, המנדט הבריטי והאקלקטיות של כור ההיתוך הישראלי, כל אלו באים לידי ביטוי בצבעים העזים של אדום, ברקת וגוונים סגלגלים ששולטים בחדרים ובשטחים הציבוריים של המלון.

מלון וילה בראון בירושלים

מול שלל מלונות בוטיק שצצו לאחרונה כפטריות אחרי הגשם, אי אפשר שלא להתפעל מווילה בראון, מלון בוטיק שתוכנן ועוצב מתוך תשוקה והקפדה על כל פרט, ללא קיצורי דרך וגימיקים זולים. אמירה אישית וחשיבה על קונספט ניכרת בכל פריט ובכל פינה במלון.

המלון כולל 24 חדרים מעוצבים וסוויטות, כל אחד מהם עוצב בעיצוב  ייחודי לו, החדר כלל מיטה נוחה, עם מבחר כריות בדרגות רכות שונות. הסדינים עשויים משי מצרי איכותי, בחדר תוכלו ליהנות ממסך גדול וחכם עם מבחר ערוצים, מערכת סאונד משובחת, מיני-בר, מייבש שיער, זוג נעלי בית מעוצבים וחלוק רחצה לשהייה בספא רופטופ הממוקם על מרפסת גג המלון. שם תוכלו ליהנות מעיסוי מפנק ולהשתכשך באמבט ג’קוזי מפנק תחת כיפת השמים.

מלון וילה בראון בירושלים

בגזרת המזון והמשקאות וילה בראון מציעה לאורחים ארוחות בוקר ובראנץ’ והוא אחד המושקעים והטובים בארץ, הורכב על ידי שף מאיר אדוני ומבוצע על ידי שף המלון ישי שופן.

מלון וילה בראון בירושלים

הבראנץ’ כולל מגוון של טעמים ישראליים וים תיכוניים מוקפדים במיוחד בהגשה אישית לשולחן, מבחר עשיר של מאזטים ואווירה ירושלמית בינלאומית.

מלון וילה בראון בירושלים

טקס “תה המנחה” (5 O’clock Tea) מעניק שעה קסומה ומעוררת תיאבון באווירה אנגלית מסורתית ובו מוצעים מבחר של סוגי תה לצד מגש זוגי ובו מגוון של מתאבנים מענגים, כגון סלמון מעושן, מיני סלט ביצים או כריכי פסטו קישואים, מלבי מקומי, ממרחים מתוצרת בית, גבינות מעורבות, ביסקוויטים ועוד.

הקונספט של וילה בראון לא כולל ארוחת ערב, בשבילנו זו הייתה הזדמנות לצאת לטיול רגלי באזור המלון ולשלב ארוחת ערב מקסימה ב מסעדת מונא

אל תוותרו על דרינק בבר ה”תת קרקעי” של וילה בראון CAVE BAR הממוקם בבאר המים העתיקה של המבנה. נציין שוילה בראון מצויד בחדר ישיבות וספריה כמיטב מסורת בראון הוטלס והבראנץ’ ותה המנחה פתוחים שניהם לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ. ארוחת בוקר / בראנץ’: ימים א-ו 07:00-14:00. שעת תה: ימים א-ה 17:00-19:00  יום ו 12:00-16:00

וילה בראון הנביאים 54, ירושלים