יקב סגל בציר 2017

יקב סגל לראש השנה

 מאת: סמדר שני Smadar Shani

יקב סגל משיק לכבוד ראש השנה את Petit UF 2017 יין מופלא, עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית אשר נעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל בציר 2017

Petit UF יין הדגל של יקב סגל, קברנה סוביניון ללא סינון UF, יין אייקוני, עטור פרסים ואחד היינות המוערכים והמצליחים בישראל. הצלחתו של יין הדגל קברנה סוביניון UF והחדשנות שהביא עימו, הביאו את יקב סגל לייצר יין נוסף באותו תהליך ייצור “ללא סינון”.
היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל יין עשיר טעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם. התווית על גבי הבקבוק עשויה מגפת ענבים וסיבי עץ תות הניר המשקפת את הייחודי והראשוני שבעשיית היין.

יקב סגל בציר 2017

Petit UF יין “תווית שנייה” ליין הדגל של יקב סגל. יין מורכב ואלגנטי, מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה. מקורו מענבי קברנה סוביניון מובחרים המגיעים מכרם פלאטו, כרם צעיר אך מבטיח המכיל זמורות מובחרות שהובאו במיוחד מצרפת, מהן הורכבו השתילים שבכרם.
רשמי טעימה שלנו: צבעו של Petit UF יין “תווית שנייה” ליין הדגל של יקב סגל אדום-שחור עמוק. באף ארומות עוצמתיות של פירות שחורים כגון שזיפים בשילוב פירות יער. עוצמות הפרי נתמכות במעטפת עץ אלון וקליה אשר משתלבת נהדר עם ניחוחות עשבי תיבול ים תיכוניים כגון תימין ורוזמרין. היין בעל גוף מלא, וגדוש בטעמי פרי הממלאים את הפה. הטאנינים אלגנטיים, עגולים ומשווים תחושה של איזון מושלם, אשר ממשיך לסיומת ארוכה ופירותית בעלת חומצה נהדרת. היין נהדר לשתייה כעת, אך יוסיף להשתבח בתנאי יישון נאותים עשור ואף יותר מכך.

 מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪. ניתן לרכוש בחנויות היין והאלכוהול.  

יקב סגל