Sofi Tukker 2017 by Toma Kostygina

יוצאים מהבית

מופעים. הצגות. אירועים.מוזיקה.קולנוע.מסיבות ועוד..

מאת: סמדר שני Smadar Shani

UK PINK FLOYD EXPERIENCE הגיעה לישראל ואירחה את להקת Echoes הישראלית

אשר ידועה כבר ברחבי העולם, כאחת מלהקות המחווה של פינק פלויד המכובדות והטובות ביותר. בערב מדהים שכולו פינק פלויד! שתי להקות על במה אחת!  בשלוש הופעות ברחבי הארץ: בהיכל התרבות בתל אביב במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע ובמרכז הקונגרסים בחיפה.

 מופע של פינק פלויד בישראל

UKPFE הוקם לפני 10 שנים במטרה אחת ויחידה: להחיות מחדש את האווירה המיוחדת במופעי פינק פלויד – משכפול האפקטים הוויזואליים והגרפיים שליוו את המופעים הגדולים של הלהקה דרך עמידה מדויקת על הבמה ועד לקולו של סולן וגיטריסט הלהקה פול אנדרוז עם קול דומה להפליא לקולו של דיוויד גילמור שאף פיתח את קולו כדי להעתיק כל ניואנס ואינטונציה של גילמור.חברי ההרכב המופיעים זו הפעם השנייה בישראל הם מוזיקאים מנוסים ומוכשרים הלוקחים את הקהל למסע במנהרת הזמן עם רפרטואר השירים של הלהקה ועם מחווה מדהימה ללהקה האגדית במופע המציג את חוויית הפינק פלויד גם לקהל שלא ראה את המופעים המקוריים .

פינק פלויד בישראל

ההרכב “Echoes”, מבצע שירים מכל התקופות ובמיוחד מהשנים הגדולות של הלהקה בשנות השבעים. זוהי הפקה מושקעת של 10 נגנים הכוללת בין היתר גם סקסופוניסט ושלוש זמרות ליווי.ייחודו של ההרכב הוא בדגש שמושם על הפרטים הקטנים ביותר החל מביצוע התפקידים המקוריים בדיוק ובשלמות ועד להפקת סאונד ותאורה ברמה הגבוהה ביותר.

פינק פלויד במופע בישראל

בהופעותיה ECHOES אינה מנסה לתת פרשנות אחרת ליצירות של פינק פלויד אלא מנסה להעלות ביצוע מדויק ומוקפד וכל זאת על מנת לתת לקהל את התחושה שהוא יכול לעצום את עיניו ולהתמסר למוזיקה. הרפרטואר המוסיקלי של המופע יסב הנאה לנאמני פינק פלויד מכל הסוגים והזמנים.

לאור האירועים האחרונים והניסיונות לביטול ההופעה זהו ניצחון גדול של חברת הפקות הישראלית EGOeast אשר לא נכנעה לחרם ולטרור שמפעילים אמנים נגדנו ברחבי העולם !


Sofi Tukker לראשונה בישראל

סופי טאקר, SOFI TUKER, מופע,

Sofi Tukker לראשונה בישראל

אחרי שהיו מועמדים לגראמי, כיכבו בפסקול הפרסומת של Apple Watch ו Fifa 2018 ורגע אחרי שהתארחו אצל קונאן אוברייאן ,ההרכב הניו יורקי הבוער Sofi Tukker יגיע להופעה יחידה בהאנגר 11 בתל אביב להופעה שצפויה להפוך למסיבה של השנה. סופי טאקר הפכו מצמד אמנים צעיר ואנונימי להצלחה עולמית מטורפת, מהרגע שחברו לדואו טכנו-ווקל הם לא הפסיקו לשגר להיטים שזכו למיליונים של צפיות ומעריצים ברחבי העולם. עם הסאונד הכי מעודכן, לוק וגישה של כוכבי הרגע והופעה שיכולה להרים כל קהל אפשרי. מערוצי יוטיוב כמו Colors, Triple j, TRL דרך תכנית האירוח של קונאן אובריין ממש החודש ועל הדרך מועמדות לגראמי בקטגוריית Best Dance Recording.

חמישי, 7/6/2018, האנגר 11, תל אביב, כרטיסים: החל מ 219 ש”ח ועד 329 ש”ח לכרטיסים: 9609*


הזמר האמריקאי דון מקליין בהופעה

Vivo Productions גאים להציג: דון מקליין להופעות בישראל

דון מקלין שחתום על להיטי הענק ״אמריקן פאי״ ו״וינסנט״

עם למעלה מ 40 אלבומי זהב ופלטינה ויותר מ 3,000,000 השמעות ברדיו.

החל את דרכו בסצנת ה”פולק” האמריקאית כחלק מתנועה של פיט סיגר והפך לאחד האמנים המוכרים בקאנון האמריקאי ובעולם.

מקלין הופיע בארץ ב 1978 ויצר קשר יוצא דופן עם הקהל הישראלי, ב 1982 כתב את Jerusalem לבקשתו של טדי קולק והגדיר עצמו בראיונות ״תומך נלהב של ישראל״.  כרטיסים החל מ 249 ש״ח, לאן 8780*

ראשון 17/6 21:30 רידינג כרטיסים: 654-754 ש”ח  לרכישת כרטיסים


 

מוני מושונוב, מופע סטנד אפ

 מוני מושונוב בערב בידור מיוחד במינו 

זו הפעם הראשונה שמוני מעלה מופע יחיד, בו הוא שובר מחיצות בינו לבין הקהל בקטעי סטנדאפ עכשוויים וסיפורים על נקודות בקריירה העשירה שלו. מרמלה עיר הולדתו, דרך הלהקה הצבאית, זהו-זה, מלחמת המפרץ והבאבא בובה, על בולגרים, שחקנים, חברים ומערכונים שנולדו במקרה והפכו לכרטיס הביקור שלו בבידור הישראלי.

על הפסנתר: טל בלכרוביץ/ נדב רובינשטיין

הופעות: שישי 1/6 המשכן למוזיקה ואומניות רעננה,חמישי 7/6 צוותא תל אביב -מופע חגיגי


דודו טסה מופע מארח את יהודה פוליקר

דודו טסה בהאנגר 11 מארח את יהודה פוליקר

דודו טסה חוזר להאנגר 11 למופע להקה חשמלי עם אורח מיוחד מאוד: יהודה פוליקר.טסה מגיע להאנגר אותו הרעיד בפתיחת השנה עם צאת אלבום ההופעה שהוקלטה בו.דודו טסה הוכתר ובצדק, כאחד היוצרים המרתקים, הפוריים והמשובחים במוזיקה הישראלי וסיבוב הופעות עם רדיוהד בארה״ב.

דודו טסה בהופעה חמישי 14/6 האנגר 11, אורח מיוחד: יהודה פוליקר.כרטיסים: 170 ש”ח מחיר כרטיס , 150 ש”ח במכירה מוקדמת

 


סיוון טלמור מופע FALLING

FALLING של סיוון טלמור

עם סיבובי הופעות על קו ישראל-גרמניה, שיתופי פעולה מהדהדים עם Full Trunk כשבמקביל מקליטה את אלבומה השלישי עם נבחרת מוזיקאים משובחת, סיון טלמור היא כרגע אחת הזמרות העסוקות והמעניינות באזור. אחרי שנה פוריה במיוחד, היא יוצאת עם FALLING סינגל בכורה מאלבומה החדש שיפיל אתכם מהרגליים. סיוון טלמור בהופעה, 6/6, תיאטרון תמונע, 20:30


גלית גיאת -סלסולי כוכבים

גלית גיאת יוצאת עם מופע חדש ובו שירים מתוך האלבום שיראה אור בקרוב.

אלבום הבכורה שלה הבשיל במהלך השנים האחרונות בשיתוף פעולה עם אמן הגיטרה יחיאל חסון ויוצרים וכותבים שונים ביניהם היוצר הבולט והוותיק יוסי גיספן, אריק ברמן, רחל שפירא, המלחין המבטיח מאור סבג ועוד רבים וטובים.

מילים: יוסי יונה / לחן: אלעד לוי,עיבוד והפקה מוזיקלית: גיא מר ודודוש קלמס (הדג נחש)

הופעות קרובות: חמישי  31/5 20:30 מרכז עינב תל אביב, ראשון 24/6 22:00 זאפה הרצליה