צביקה חורש פסלי ארנבים

THE ROYAL RABBIT של האמן הרב-תחומי צביקה חורש

מאת: סמדר שני Smadar Shani

הפרויקט הבינלאומי בדרכו לזירת האמנות העולמית, ניו יורק ושנגחאי.

מגזין אמנות בינלאומי  ART MARKET המופץ במאות גלריות אמנות חשובות בעולם, נותן במה מכובדת לפרויקט האמנות החדש של האמן צביקה חורש, העוסק בפיתוח מודלים פיסוליים ענקיים שתכליתם להפיץ שמחה, אהבה והומור במרחב הגלובלי.

צביקה חורש אמן פלסטי בינלאומי ומעצב רב תחומי, בין עבודותיו עיצוב חללים יצירתיים רבים בארץ ובחו”ל ויצירות אמנות שזוכות להכרה רבה בקרב אספנים וחובבי אמנות בישראל ובחו”ל, פועל בשדה האמנות מזה 20 שנה ועבודותיו מוצגות בגלריות בישראל וירידי אמנות, הוא מאמין באמנות ללא גבולות והגדרות, ביטוי חופשי של עולם יצרי. עבודותיו מאופיינות בסגנון אקספרסיבי רב צבעים ושכבות, ציורים אופטימיים בעיקרם המבטאים סגנונות עבודה מגוונים,  POP ART , STREET ART  , אבסטרקט ופיגורטיבי. צביקה חורש פועל במדיות עבודה נרחבות ומשולבות, ציור, קולאז’, צילום, מיקס מדיה, ושילוב של חומרים, טקסטורות צבע וחומר.

צביקה חורש פסלי ארנבים

צביקה חורש עוסק בפיתוח של מודלים פיסוליים גדולים מעוררי השראה והומור המיועדים להשתלב במרחב הציבורי בארץ ובחו”ל. צביקה חורש כאמן מונע מכוח האמונה שאמנות מהווה ערך משמעותי יסודי בחוויה של חיים וסביבה, ועל כן פרויקט הפסלים THE ROYAL RABBIT מבטא יצירה העוסקת בהכרת הטוב, השמחה והאושר הפנימי, ומנגישה את האמנות לכל אדם באופן חוויתי.הסיפור העומד מאחורי יצירתו של הארנב המלכותי, נולד מתוך ההשראה של צביקה לעולם טוב יותר, מלא באמפתיה, הומור ומחשבה, זוגיות טובה ואהבה.

צביקה חורש פסלי ארנבים

צביקה חורש מאמין כשארנב מלכותי מצטרף לחיים שלך, ראשית לכל, אתה נהנה מיצירת אמנות בעלת ערך פילוסופי סימבולי.הארנב המלכותי במהותו זקוק לקשרי אנוש ולמעגלים של חברים ומשפחה, הוא יצור נאמן, חברתי ורגיש, מצטיין בתקשורת ואהבה לסביבתו. מטבעו הוא אינטואיטיבי, יצירתי וייצרי, בעל תשוקה וכשרון רב לכל מה שאסתטי ויפה בעולמנו.יש בו כדי להעניק עונג, אהבה וחמלה, עושר והומור לכל מי שבוחר בו כחבר של אמת.

צביקה חורש פסלי ארנבים

“מתוך הרצון ליצור התאמה בין תכליתו של הארנב המלכותי לחוויה האמנותית-חזותית שלו, יצרתי מגוון ויזואלי רחב מימדים של טקסטורות וצבע” כאמן ויוצר בינלאומי הארנב המלכותי הוא הדרך של צביקה חורש להפיץ שמחה ואהבה ממנו אל העולם, להודות על כל מה שיפה וטוב.החלום שלו הוא שבכל פעם שתביטו בו, הוא יעורר בכם השראה לכל מה שטוב ובכל פעם, תתאהבו בו מחדש כסימבול לערך תרבותי אמנותי המבטא זוגיות מאושרת, שמחה ואהבה.

צביקה חורש פסלי ארנבים

כאמן יוצר ופרגמטי צביקה חורש,הציג את עבודותיו בתערוכות יחיד גם בסין, כנציג רשמי של מדינת ישראל. מגזין ART MARKET בחר אותו ברשימה של 45 אמנים שראוי להכיר ולעקוב אחרי התפתחותם ועבודותיהם. המגזין מופץ ב 20 מדינות ומגיע לגלריות החשובות בעולם. בשנת 2017 הציג תערוכת יחיד מתוקשרת מאוד בסין בשם RIDE WITH THE WIND, התערוכה התקיימה במסגרת 25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לסין. 40 עבודות שהוצגו במתחם RETORYבעיר גואנז’ו הנחשב למוביל בסצנת האמנות העכשווית במזרח. לצביקה חורש קשר מיוחד עם סין ומעורבותו רחבה גם בתחום פיתוח רשת מרכזים חינוכיים מובילה בסין. JEWISH INTERNATIONAL EDUCATION HAMOOD– רשת המרכזים החינוכיים מציעה חינוך איכותי לגיל הרך עם ליבת לימודים ישראלית. צביקה מלווה את הרשת משלב המיתוג ופיתוח השפה התדמיתית, דרך האדריכלות ועיצוב מרחבי הלמידה, ועד עיצוב תכני הליבה ומקורות ההשראה החינוכית הישראלית תוך פיתוח כלים לפיתוח היצירתיות בכלים של אמנות.

בישראל מנהל צביקה חורש סטודיו רב תחומי CREATIVE HOUSE המהווה חוד חנית מוביל ומעורר השראה בתחומו. הסטודיו עוסק כל העת בעולמות תוכן של אמנות, תדמית, אסתטיקה ועיצוב עכשווי.