קרוסאובר אופנתי של וולוו

וולוו משיקה בימים אלו בישראל את ה-XC40, האח הצעיר במשפחת רכבי הפנאי היוקרתיים של המותג השבדי שגם זכה לאחרונה בתואר מכונית השנה באירופה לשנת 2018. מדובר באחת המכוניות החשובות ביותר עבור וולוו, האמורה למשוך עבורה קלה לקוחות צעיר, מבוסס ומתוחכם.

בהתאם לכך הופקדה מלאכת העיצוב על מעצבים צעירים אשר הקנו למכונית מצד אחד מראה מזוהה עם משפחת דגמי וולוו, ומצד שני פרשנות ספורטיבית ואופנתית הבאה לידי ביטוי בשבכה הנטויה, קו המתניים הייחודי והקורה האחורית הנטויה. בנוסף ניתן לקבל את וולוו XC40 בצביעה דו-גוונים ועם מספר חבילות עיצוב בהתאמה אישית, כולל שטיחי פנים בגוון אדום לבה מקורי.

בישראל ניתן יהיה לקבל את וולוו XC40 בשתי תצורות הנעה, שתיהן עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית. גרסת ה-T4 היא בעלת הספק של 190 כ”ס והנעה קדמית ואילו גרסת ה-T5 מציעה הספק של 247 כ”ס והנעה כפולה המאפשרת יכולת שטח נאה.

וולוו מציעה לבחירה 3 רמות גימור שונות, כולל חבילת R דיזיין ספורטיבית. בכל רמות הגימור ישנן חישוקים קלים בקוטר “18 וגג שמש פנורמי לצד מגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות בהן בלימת חירום אוטונומית, תיקון אקטיבי במקרה של סטיה מנתיב או בעת סכנת התנגשות ותאורת LED אדפטיבית. מחירי וולוו XC40 נעים בין 240 ל-300 אלף ש”ח.