ריץ קרלטון הרצליה

 חווית פינוק בריץ קרלטון הרצליה

מאת: סמדר שני Smadar Shani

אנו מתקרבים לסוף שנה וחגיגות רבות עומדות על הפרק. ריץ – קרלטון הרצליה, יצרו עבורכם חבילה מפנקת במיוחד הנקראת New Year’s Festive suite ו מגוון חבילות ומבצעים אטרקטיביים במיוחד, שממש עושים חשק להתפנק; חבילת לינה עם ספא זוגי, חבילת לינה עם ארוחה זוגית בהרברט סמואל ויש גם את חבילת החורף האולטימטיבית המשלבת את שניהם.
למי שרוצה לשלב ביקור בתערוכה המדוברת של האומנית היפנית יאיוי קוסאמה, יכול ליהנות מחבילה אומנותית הכוללת שני כרטיסים למוזיאון תל אביב וביקור בתערוכה המבוקשת.
זה בדיוק הזמן לפרגן לעצמכם אירוח מפנק ועכשיו גם במחיר מיוחד!!

ריץ קרלטון הרצליה

השאיפה האידיאלית היא להעניק לעצמנו את הטוב ביותר ולקבל את התמורה הטובה ביותר, עבור הכסף שלנו. מלון ריץ קרלטון בהרצליה בהחלט עונה על כל הקריטריונים:

נמצא במרחק נסיעה קצרצר מתל אביב ומכל מקום באזור המרכז
הגישה אליו נוחה ומהירה.
חנייה בשפע באזור המלון. למי שלוקח חבילת ספא יומית, מקבל 3 שעות בחינם בחניון המלון.
המיקום חלומי, מצד אחד נוף פנורמי מרהיב לחוף ימה של הרצליה ומהצד השני, נוף למרינה בהרצליה ולמעגן יאכטות,

ריץ קרלטון הרצליה

המלון עצמו סופר יוקרתי, מעוצב ומלא בסטייל, מאפשר ניתוק מוחלט מחיי היומיום ונותן תחושה של חופשה בחו”ל. צוות המלון אדיב ומקצועי
גולת הכותרת הוא מתחם ספא של ריץ קרלטון מהמרשימים והיוקרתיים ביותר שחווינו.

ריץ קרלטון הרצליה

משתרע על פני 3 קומות העליונות של המלון ומופעל על ידי צוות מקצועי של המלון (ולא על ידי חברה חיצונית) ומיישר קו עם הסטנדרטים הגבוהים של המלון.
בקומה העליונה טרקלין מנוחה מפנק, בו ניתן להתרווח בכיף במיטות מנוחה נוחות, ולהשקיף על הנוף האינסופי והמהמם של חוף הים הנפרש מקיר הזכוכית
ולהתפנק בכיבוד שעומד לרשות אורחי הספא: חליטות תה למיניהם, קפה משובח ,פירות טריים ויבשים ובקבוקי מים אישיים.
מתחם הספא כולל את כל סוגי הסאונות. יבשה. רטובה ואפילו אמבט חמאם טורקי כל אורח של הספא מקבל חלוק, מגבות, נעלי בית וגישה ל”לוקר” אישי.
יש חמישה חדרי טיפולים מפוארים וחדר פרטי זוגי רומנטי, בהם מתקיימים כל סוגי טיפולי הגוף והפנים.

הספא מקפיד להתעדכן בטיפולים בשיטות הכי חדישות. לתפריט טיפולי הגוף נוספו לאחרונה:
עטיפת בוץ מינרלי – בו רותמים את השפע המרפא של אמא אדמה ליצירת טיפול מינרלי ייחודי להזנה ולהרגעת העור עם עטיפת גוף בבוץ עשיר במינרלים מזינים, שמחדשים וממריצים את תאי הגוף ומעניקים תחושת רעננות ומראה עור קורן, בריא ומטופח.
גם תפריט טיפולי הפנים, הורחב לאחרונה מגוון טיפולי פנים. אחד המסקרנים הוא  טיפול UNSTRESS טיפול מרגיע המשתמש בחומרים ביו-אקטיביים שהוכחו קלינית על מנת לספק הגנה לDNA וקרום התא.
הטיפול מפחית את פגיעות העור הנגרמת כתוצאה מלחצים סביבתיים ואישיים, מטפל בהזדקנות מוקדמת ומחזיר את העור למצבו הבריא ביותר על ידי חיזוק מנגנוני ההגנה של התאים. חשוב לציין שכל המוצרים הם מהטובים בתחום, ללא EDTA , פארבן, פטרוכימיה, צבע, פרופילן גליקו SLS ומרכיבים ממוצא מן החי.
אווירת הרוגע פתחה לנו את התיאבון,אחרי הבילוי המפנק בספא, מקלחת והתייפייפות בחדר ההלבשה המרווח והמאובזר.מומלץ ליהנות מהקולינריה שיש לריץ-קרלטון הרצליה להציע.

ריץ קרלטון הרצליה

ריץ-קרלטון הרצליה, מתהדר במסעדת “הרברט סמואל” היוקרתית, הנחשבת ליעד קולינרי יוקרתי ומבוקש גם לאורחים מחוץ למלון, מכיוון שהיא מציעה מנות טעימות, מושקעות, מרגשות ויחד עם זאת כשרות! והצליחה לבסס את עצמה כאחת המסעדות היותר משובחות באזור המרכז. בשלב זה המסעדה מציעה ארוחת ערב, אך בקרוב ישובו גם לסרוויס צהרים.

למסעדה שף חדש ומוכשר אביאל סנדרוסי בן ה 37 שיש לו ניסיון עשיר בתחום ועבד לצד שפים מוערכים, ביניהם אמיר כלפון ויואב בר. אביאל הגיע להרברט סמואל לאחר עשור ברשת מלונות גדולה ולאחר חקירה מעמיקה של מסעדת הרברט סמואל והסגנון הייחודי שלה. וחשוב לו לעבוד בשיתוף עם צוות המסעדה ותמיד שמח לקבל “פי דבק” מאורחי המסעדה.
בתפריט החורף החדש שהרכיב אביאל, מיישם השף אביאל, טכניקות מודרניות לצד שיטות עבודה קלאסיות עם דגש על איכות, מקוריות וטריות. בשילוב חומרי הגלם הטובים ביותר. המטבח הפתוח של המסעדה, מזמין את האורחים להתבונן בשף וצוות המטבח בזמן הכנת המנות.
ויש גם בר טרקלין אלגנטי שפועל בצמוד אליה ומגיש 24 שעות תפריט חלבי מושתת על מותג הרברט סמואל, “שעת תה” ומבחר מרשים של ויסקי ,יין וקוקטיילים ייחודיים.
לסיכום: עכשיו מתמיד, עם חבילות פינוק חורפיות משתלמות במיוחד ומבצעים אטרקטיביים וחוויה איכותית באווירת חו”ל יוקרתית. תפרגנו לעצמכם- לא תצטערו.