יינות המבעבעים של יקבי כרמל

יינות מבעבעים של יקבי כרמל במחירים נגישים

מאת: סמדר שני

מחפשים המלצה ליינות מבעבעים לחגיגות הסילבסטר? השנה חוגגים בבית את השנה האזרחית החדשה עם מגוון היינות המבעבעים של יקבי כרמל במחירים נוחים לכל כיס

שנת 2020 מגיעה אל סיומה ונראה שכמו השנה כולה, גם את סופה נחגוג, תחת ההגבלות הרבות, בבתינו במתכונת מצומצמת, עם חברים קרובים או משפחה גרעינית.
על מנת שבכל זאת נוכל לחגוג את תחילתה של השנה האזרחית החדשה בצורה המושלמת מציעים יקבי כרמל מבחר יינות מבעבעים ומוגזים, קלילים וכייפים, התואמים לטעמו של הצרכן הישראלי, במחירים נוחים לכל כיס.

מגוון היינות שמציעים יקבי כרמל, מאפשרים לכולנו לחגוג את רגעי השמחה שלנו גם בימים הלא שגרתיים האלה, בין אם במסיבה ביתית עם חברים או בערב רומנטי זוגי, עם יין טוב שהופך כל ערב למיוחד ולחגיגי.

רן אסא –  מנהל השיווק של יקבי כרמל: “בכל שנה אנו עדים לעליה בשוק המבעבעים בחודש דצמבר, שהופך להיות הסגמנט השני בגודלו בקטגורית היינות ואנו צופים שהמגמה הזו תעלה ותגבר. בשנה זו, בה החגיגות עוברות מהברים והמסיבות ההמוניות אל הבית, חשוב לנו לתת מענה לכלל הצרכנים בכלל ולדור המילניום בפרט, המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים”.

סלקטד מוסקטו 2020

יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, המופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני. סלקטד מוסקטו מתאים לליווי ארוחות קלות וקינוחים.

רמת אלכוהול בין 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 מעלות.

מחיר מומלץ: 30 ש”ח

פרייבט קולקשן מוסקטו 2020

יין לבן רענן ומבעבע, יוצר בתהליך תסיסה טבעית, ענביו נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. ליין גוף בינוני ומתיקות מאוזנת עם ארומה של פירות טרופיים וחבושים אפויים.

פרייבט קולקשן מוסקטו משתלב מצוין לצד קינוחים ומנות אחרונות.

רמת אלכוהול: 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 5-8 מעלות.

מחיר מומלץ: 40 ₪.

באזז קריניאנו 2020

יין קליל, מוגז קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת המופק מענבי קריניאן שנבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. באזז קריניאנו מתאים כאפריטיף ולליווי ארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

רמת אלכוהול: 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 4 מעלות.

מחיר מומלץ: 30 ש”ח

ניתן להשיג את היינות ברשתות השיווק או בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

 

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138  שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.