בלטיקה בירה רוסית

בלטיקה מבשלת בירה רוסית

מאת: סמדר שני Smadar Shani

בלטיקה חברת בירה רוסית, שנרכשה על ידי תאגיד קרלסברג והפכה למובילה בשוק הרוסי,היא כיום יצואנית הבירה הגדולה ברוסיה, ליותר מ-75 מדינות ברחבי העולם

מבשלות בלטיקה נוסדו בסנט פטרסבורג בשנת 1990. בלטיקה הפכה למבשלה מספר 1 ברוסיה בשנת 1996, בלטיקה שמה לעצמה למטרה לייצר את המוצרים האיכותיים ביותר שניתן, תוך שימוש בציוד מתקדם ושימוש טכנולוגיות פורצות דרך, במטרה לייצר את מוצרי האיכות הטובים ביותר שניתן.בלטיקה מיישמת את התהליכים של מבשלות בירה של מדינות עשירות בידע ובניסיון בייצור בירה איכותית כמו גרמניה ודנמרק ומצליחה לזכות בפרסים רבים במאות תחרויות לאומיות ובינלאומיות.

בלטיקה בירה רוסית

בלטיקה אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות ביותר ברוסיה עם קרוב ל-7,500 עובדים, מוצרי בלטיקה מיוצאים ליותר מ-75 מדינות ברחבי העולם, כולל מערב אירופה, צפון אמריקה ואסיה. ישראל היא אחת מן המדינות הראשונות בעולם שהחלה לייבא בירות של בלטיקה.חברת בלטיקה משתמשת במוצרי הגלם הטובים ביותר בתהליך הפקת הבירה. כל בקבוק בירה עובר בקרת איכות ב-27 נקודות שונות, בהתאם ל-ISO 9001. בלטיקה מייצרת בהירה,בירה כהה, לאגר ואייל, בלי אלכוהול או סטאוט, בישול מקומי ובינלאומי.

 בלטיקה מספר 3 – פילזנר אירופאית קלאסית המבושלת עם כשות בושמתית ומרירה- הבירה הרוסית היחידה שמבושלת גם בגרמניה.מיוצאת לכ-40 מדינות ברחבי העולם ומבושלת תחת היתר ברוסיה ובמדינות נוספות.

כוהל: 4.8%, ABV: 12%, מרירות (IBU): 8+ / 4-

בירה בלטיקה מספר 3

בלטיקה מספר 7 – בירה השייכת לקטגוריית הייצוא דורטמונדר – חזקה יותר מפילזנר קלאסיות –לבלטיקה מספר 7 יש טעם עדין באופן יוצא דופן וסיומת ארוכה ומרעננת. הודות לשימוש בכשות איכותית ובושמתית, הטעם ההרמוני של בלטיקה מספר 7 כולל רמזים מרירים, עדינות, טריות ובשומת שמיימית וכוהלית. כיום, בלטיקה מספר 7 מיוצאת ליותר מ-75 מדינות.

כוהל: 5.4%, ABV: 12.0%, מרירות: 11-17

בלטיקה מספר 7

בלטיקה מספר 9- חזקה כפליים מלאגר קלאסי, עשירה ונעימה בטעמיה, אך מודגשת גם המתיקות והמרירות הכשותית. עוצמתה החזקה של הבירה נובעת מתסיסה טבעית המבוססת על טכנולוגיה המשתמשת בזני שמרים ייחודיים.

כוהל: 8.0%, ABV: 16.5%, מרירות: 4- / 16+

בירה בלטיקה מספר 9

 

זאטקי גאס סבטלה –לאגר בהיר עם עוצמה וטעם קטיפתי בירה זאטקי גאס מבושלת עם כשות הגדלים במחוז זאטק, המכונה ‘בירת הכשות’ של צ’כיה. הכשות גדל במכון למחקר כשות ונחשב לכשות האיכותי ביותר בעולם. הודות לכך, לבירה מסוג זה בשומת מעודנת באופן יוצא דופן.

כוהל: 4.6%, ABV: 11.0%, מרירות: 3- / 15+

בירה זאטקי גאס סבטלה

מחיר בקבוק בירה בלטיקה – 8 ₪.