רשת טיב טעם מוזילה מחירים של 1,000 מוצרים 

מאת: סמדר שני Smadar Shani

 רשת טיב טעם יוצאת במהלך אסטרטגי ומוזילה מחירים של 1,000 מוצרים הפופולאריים ביותר ברשת, תוך שמירה על האיכות, והשירות

ההוזלות  יתקיימו בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר בטיב טעם:  מוצרי מכולת לרבות מחלקות הבשר, מכולת, משקאות קלים  ומשקאות חריפים,  שימורים, ירקות, עוגות ועוגיות, מוצרי התינוקות,  מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקיון ועוד.

חגי שלום מנכ”ל ובעלי קבוצת  טיב טעם מסר: “המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניות מקיפות ברשת ולא רק השלמות של המוצרים המיוחדים  שמאפיינים  את טיב טעם. מדיניות המחירים החדשה  תיצמד  למחירי שופרסל דיל
הוזלת המחירים כוללת את  19 סניפי טיב טעם (לא כולל את חנויות הסיטי) וכן באתר טיב טעם בקליק.

חגי שלום מנכ"ל רשת טיב טעם

מהלך זה מקבל חיזוק נוסף ע”י שינוי מודל המועדון – לראשונה מועדון חברים חינם ללא דמי הצטרפות! במטרה להנגיש אותו לכלל הקהל הרחב.החברים במועדון ייהנו ממבצעים בלעדיים, שיכללו קופונים, הנחות ,הטבות אישיות ועוד. ההנחות הכוללות שינתנו לחברי המועדון יעמדו על כ-100 מש”ח בשנה! כ-10% הנחה על הקניות.

כרטיס מועדון רשת טיב טעם

מהלך הוזלת המחירים ילווה בקמפיין רחב, בהשקעה של 1.8 מיליון ₪, תחת הסלוגן: “הורדנו את המחירים של 1000 המוצרים המובילים למחירי שופרסל דיל”. הקמפיין יעלה  בכל ערוצי התקשרות המובילים: טלוויזיה, עיתונות, אתרי אינטרנט, שילוט חוצות ופעילות דיגיטל רחבה, כמו גם בערוצי מדיה הפונים לקהל מגזרי-רוסי.