ג'אמפ קאט צוותא תל אביב

 “בג’אמפ קאט עושים סרטים” מבחר סרטים קצרים – הכניסה חופשית!

מאת: סמדר שני Smadar Shani

ב7 בינואר יתקיים בצוותא בתל אביב האירוע השנתי ה-15 של ג’אמפ קאט ובו יוצגו למעלה מ20 סרטים קצרים באורך של 1-10 דקות בסגנון אישי – חופשי. הכניסה לאירוע ללא תשלום!

ג'אמפ קאט צוותא תל אביב

האירוע השנתי ה-15 של ג’אמפ קאט “בג’אמפ קאט עושים סרטים”  מציין 25 שנים להיווסדו. הסרטים שנעשו ביד חופשית וברוח דיגיטלית חושפים דור של בימאי עריכה ואנימציה. יוצרים, היודעים לנצל את הכלים הטכנולוגיים לשרות חוויה קולנועית, בעידן בו העריכה מקדמת את השפה.

ג'אמפ קאט צוותא תל אביב

לינקים ל4 סרטים קצרים שיוקרנו באירוע:

https://youtu.be/ioRhSRIvh0Y“הכל קל” אינה איזנברג, מסלול עורך אמן, ביימה וערכה טריילר לספר הביכורים שלה- מותחן דיסטופי מרתק, אשר יצא ב2017 בהוצאת כתר ספרים. עם רקע מקצועי כמחזאית,דרמטורגית ועיתונאית, אינה עושה את צעדיה הראשונים כעורכת סרטים.

https://youtu.be/eCThMIMYzbc שיבה – סרטון אנימטיבי של איתמר שטומלר, בקורס המתקדם לאנימציה וברודקסט עם אפטר אפקטס ו-Cinema 4D.”געגועי להודו והחיבה לפוסטרים של אלים הודים הולידו את הפרויקט להפוך את עצמי לשיבה”איתמר, בוגר המחלקה לאומנות בבצלאל, החליט להתמקד ולקבל הכשרה מקצועית באנימציה לסרטים

https://youtu.be/Xb6omeZuS68 – Dazed Decisions רומנטיקה מתבשלת בין שני צירי זמן/תודעה, וידיאו אקט מסוגנן היטב למוסיקה של ניב גרינפמן. צילום , בימוי ועריכה: ליטל מלכי, מסלול עורך אמן, ג’אמפ קאט

https://youtu.be/qjwh9Ti-Xuc סקרצ’ינג וידיאו תל אביבי, וידיאו אקספרימנטלי מותח גבולות של זמן-מקום-יחסים לתוצאה מיוחדת במינה, בימוי ועריכה : אוהד אטיאס, מסלול עורך אמן, מוסיקה BONOBO

ג'אמפ קאט צוותא תל אביב

“בג’אמפ קאט עושים סרטים”, יום שני, 7 בינואר בין השעות: 20:00-22:00 ,בצוותא תל אביב. הכניסה חופשית!!!

ג’אמפ קאט ((Jump Cut,  בית ספר לעורכים ואנימטורים עם תפיסה לא אקדמאית אך תרבותית ומקדמת יצירה, הוקם ומנוהל ע”י תמר ירון מאז 1994. ביה”ס המציב את העורך/אנימטור כיוצר בעל יכולת ביטוי עצמאית ואת התוכנה ככלי יצירה שיש להכיר אותו לעומק ולרוחב. לצד המחלקה לעריכה ופוסט פועלת בג’אמפ קאט המחלקה לאנימציה לסרטים בניהולו של האמן והמעצב ירון שין (JewBoy, ראש המחלקה לעיצוב חזותי בויצו חיפה)  ויחד עם צוות המורים המקצועי שלנו, אנו מפתחים כבר שנים תחומי לימוד ועשיית סרטים שחוקרים את היצירה בכלים דיגיטליים רוח הזמן. במסלולי הסטאז’ מבצעים פרויקטים לגופים ופסטיבלים. השנה עשינו תשדירי שרות לקמפיין “הגעה ירוקה” עם מיטל להבי אז סגנית ראש עיריית תל אביב, פרויקט עריכה נסיוני עם קרן מקור בניהולו של עמית גורן, פתחנו הכשרה מיוחדת בסרטי שמחות לבני העליה האתיופית בלוד, תמכנו בפסטיבלים והענקנו מלגות למייזמים חשובים כמו “קליפצעיר”, פורום היוצרים הדוקומנטרים, “48 שעות” ועוד.

ג'אמפ קאט צוותא תל אביב

קשרים בינלאומיים של ג’אמפ קאט:

Avid Learning Partner מורשה הסמכה יחידי בישראל של החברה המובילה בתחום תוכנות העריכה.

Training Partners של חברת BlackMagic, ביה”ס היחיד בישראל ללימודי ד’וינצ’י ריזולב, תוכנה תופסת כיום מקום נכבד ככלי תיקוני צבע ואון ליין.

בי”ס מוכר ע”י MAXON , ללימודי תוכנת התלת Cinema 4D