יקב תבור מיתוג חדש

יקב תבור מתחדש ומתרענן

מאת: סמדר שני Smadar Shani

עשרים שנה לאחר היווסדו יקב תבור משיק לוגו ונראות חדשה ומרענן את סדרות היקב, במטרה להנגיש לצרכן הישראלי יין איכותי ומשמח.

מטרת הנראות החדשה לחזק את זיהויו ומעמדו של היקב בין שלל המותגים הקיימים היום בשוק ולהנגיש את קטגוריית היין וזה בא לידי ביטוי בקוד צבעוני לכל סדרה, בהתאמה לקהל היעד שלה.

יקב תבור מיתוג חדש

לדברי מיכל אקרמן, אגרונומית היקב: מי שנבחרה להוביל את הנראות החדשה היא התנשמת, שמסמלת את הכרם האקולוגי כי היא שבישרה את הצלחתו של הפרוייקט, “כאשר התחלנו בפרויקט הכרם האקולוגי לפני 7 שנים נתנו לצמחיה המקומית לשוב ולצמוח בין שורות הגפנים, בהמשך בנינו מסלעות ופרצנו שבילי גישה כדי שהזוחלים ובעלי החיים יוכלו לשוב לסביבת מחייתם הטבעית, וכאשר חזרו התנשמות לכרם הבנו כי הצלחנו להשיב את האיזון האקולוגי לכרם”.

אורן סלע מנכ”ל יקב תבור בבציר יחד עם מיכל אקרמן, אגרונומית היקב

כחלק מתהליך המיתוג החדש, משיק יקב תבור סדרת יינות חדשה Tipsy ומרענן את סדרת היינות מלכיה.סדרת ‘טיפסי’ מכוונת לקהל צעיר שמחפש יין איכותי וקליל.מציעה 2 יינות במחיר נגיש, TIPSY WHITE בלנד של זנים לבנים ו TIPSY RED בלנד של זנים אדומים. שניהם יינות צעירים ורעננים.כמיטב המסורת של יקב תבור, בקבוקי הסדרה נסגרים עם פקק הברגה נוח לפתיחה.

יקב תבור מיתוג חדש

חלקת הכרם הייחודית בכרם מלכיה ממשיכה במסורת קברנה סוביניון איכותי,מלכיה, בציר 2015 של יקב תבור מופק כולו מענבי קברנה סוביניון, שהתיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות והמשיך להתיישן עוד 12 חודשים בבקבוק.בציר 2015 של יין הדגל של יקב תבור הנו יין אלגנטי ומורכב שירה מעושר של טעמיםהיין מצוין לשתייה עכשווית ואף יוסיף להשתבח למשך שנים נוספות בבקבוק

יקב תבור מיתוג חדשאודות יקב תבור יקב תבור, ממוקם למרגלות הר התבור בגליל, הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות מכפר תבור. בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ, תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים, הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות. היינן הראשי מיום היווסדו של היקב, אריה נשר, הינו בעל 30 שנות ניסיון בייננות בארץ ומחוצה לה ומוביל את היקב בייצור מבחר יינות איכות בסדרות שונות.