בית ספר לאיפור מיקי בוגנים

 מדריך איפור ערב לכלות לשנת 2020

איפור ערב לכלות לשנת 2020

מידי שנה אנו נחשפים לטרנדים חדשים ומלהיבים בתחום האיפור לכלות. גם בשנת 2020 יש טרנדים חדשים בתחום האיפור, בין היתר בתחום איפור ערב לכלות. מאחר וכל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום החשוב והמרגש ביותר בחייה כדאי לכלות המיועדות להתאפר רק בסטודיו מקצועי ועל ידי מאפר מוכר ומוביל המכתיב טרנדים בשוק ומבטיח לאישה להיראות במיטבה.

בשנת 2020 המאפרים המובילים ממשיכים להמליץ על המראה הטבעי מאחר והוא משתלב היטב ובצורה הרמונית עם הגוונים הטבעיים של הכלות הנרגשות והיפות. לכן, מקובל להשתמש בפלטת צבעים המורכבות בעיקרה מגוונים טבעיים, כולל גוונים חומים, בהירים, צבעי שמנת וגוונים ורודים. ללא ספק המראה הטבעי מחמיא לכל הכלות, זהו מראה מטופח ונקי בו ניתן דגש בעיקר על הריסים המלאים, הגבות המלאות והמסורקות ועל צלליות טבעיות לרוב בגוון אחד. כמו כן, ניתן לראות במגזינים ובצילומים השונים של כלות בשנת 2020 משחקים מרתקים ומעניינים של אור וצל עם הברקות עדינות בגוון קרמי.

כחול וסגול שולטים באיפור כלות

בנוסף, כלות רבות מאופרות בגוונים יחסית נועזים של כחול וסגול, זהו גוון טרנדי וייחודי המבטיח לוק מושלם ומראה מקורי ומלהיב. את השפתיים אפשר להדגיש כדי ליצור מראה פרשי, רענן ומטופח, ולאחר מספר שנים בהן איפור ערב לכלות היה מבוסס בעיקר על המראה המעושן, כעת חוזרים למראה הטבעי. עם זאת, חשוב לציין כי את העיניים ממשיכים לאפר בסגנון המעושן, יחד עם זאת בשנת 2020 נהוג לאפר את העיניים בסגנון המעושן אך במראה עדין יותר. לכן, איפור העיניים מתמקד כעת בעיקר באזור הקרוב לגבולות העיניים.

יש צבעים נוספים הממשיכים ללוות אותנו גם ב-2020, למשל גוונים של ברונזה וחמרה. אלו צבעי אדמה בעלי נוכחות מרשימה המבליטים את כל סוגי וגווני העיניים וכך הכלה זוכה למראה עדין וחושני ולאיפור דומיננטי המעצים את יופייה הטבעי. גם האייליינר חוזר לאופנה ועושה קאמבק רציני, הוא מתאים בעיקר לסגנון האיפור העדין שמתאים לכלות ולאירועים בערב, עם זאת השנה אפשר לראות כי כלות רבות מאופרות בעזרת צלליות נקיות, לרוב במרקם מט .

המראה הנקי שולט באיפור כלות לשנת 2020

המראה הנקי נחשב לפופולרי במיוחד בשנת 2020, כך האיפור לא מסתיר את היופי הטבעי של הכלה, זהו מראה אופנתי וייחודי המתאים לנשים רבות. חשוב לציין כי גם בעולם שמלות הכלות הטרנד השולט ב-2020 הוא סגנון טבעי ונקי, לכן האיפור חייב להתאים לשמלה ולמבנה הפנים של הכלה. כדי להעצים את יופייה של הכלה אפשר לשלב הברקה מינימליסטית כדי שעור הפנים של הכלה יהיה פרשי, זוהר ורענן, ואת הגבות נהוג לסרק למשעי כדי לשמור על המראה הטבעי.

ב-2020 הגוון החום והגוונים הוורדרדים והסגלגלים חוזרים לאופנה, אלו גוונים המתאימים לכלות הישראליות בגלל צבע עורן.

אם אתן מחפשות מדריך לאיפור ערב כלות הגעתן למקום הנכון. מיקי בוגנים הכין למענכן מדריך מקצועי לאיפור כלות. מיקי בוגנים הוא המאפר ומעצב השיער המוביל בישראל, עם ניסיון מצטבר למעלה מ-20 שנה הוא מוביל את הטרנדים החדשים והמלהיבים ביותר בעולם האיפור בארץ.

קרדיט למאמר – בית ספר לאיפור מיקי בוגנים

*קרדיט תמונה: צלם דביר כחלון