ב.מ.וו קופה יוקרתית וספורטיבית

ב.מ.וו חשפה בסוף השבוע האחרון במסלול המרוצים בלה-מאן, במסגרת מרוץ 24 השעות המפורסם, את מכונית הקופה היוקרתית החדשה שלה. מדובר בסדרה 8 החדשה, היורשת את מקומה של סדרה 6 אשר ייצורה הופסק, כשהיא אמורה להיות גדולה, חזקה ויקרה ממנה. סדרה 8 החדשה של ב.מ.וו מיועדת להתחרות בראש ובראשונה במרצדס S קופה, אך גם בלקסוס LC בקרב על ליבם של חובבי מכוניות יוקרה ספורטיביות.

סדרה 8 החדשה היא מכונית גרנד טורינג גדולה עם אורך של כ-4.9 מטרים המתהדרת בעיצוב אלגנטי וספורטיבי, השואב השראה גדולה מדגם הקונספט של סדרה 8 שהוצג בשנה שעברה. המכונית מציגה חזית אגרסיבית עם קווי גוף מפוסלים וצללית קופה קלאסית שבה הגג הנמוך והשמשה האחרית המשתפלת חברים לזנב המאורך.

מתחת למכסה המנוע מציעה סדרה 8 החדשה שני מנועים לבחירה: טורבו דיזל עם שישה צילינדרים המספק 320 כ”ס או בנזין V8 עם שני מגדשי טורבו המספק 530 כ”ס. שתי גרסאות ההנעה מצוידות בתיבת הילוכים ספורטיבית בעלת שמונה יחסי העברה ומערכת הנעה כפולה חכמה. בשנה הבאה אמורה להצטרף גם גרסת M8 ספורטיבית עוד יותר עם הספק של למעלה מ-600 כ”ס.

 

כמתבקש ממכונית הפונה לאלפיון העליון תציע סדרה 8 אבזור עשיר ותא נוסעים מוקפד. בין היתר ניתן יהיה לקבל את המכונית עם מערכת תצוגה עילית ברזולוציה גבוה, מערכת לחניה אוטומטית, מתלים אקטיבים, מערכת מצלמות היקפיות וגימור עור משובח ללוח המכשירים, למושבים ולדיפוני הדלתות. לישראל אמורה להגיע סדרה 8 החדשה בראשית שנת 2019 כתג המחיר אמור להיות באזור המיליון ש”ח.