מסנן אוויר ושואב אבק דייסון V11

חדש מבית דייסון שואב V11 ומסנן חדשני

מאת: סמדר שני Smadar Shani

 דייסון משיקה בישראל שני מוצרים חדשניים שואב אבק אלחוטי V11 של דייסון ומסנן האוויר Pure hot + cool לניקיון יסודי של הבית שפותחו בזכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, אלו מהווים את עתיד הטכנולוגיה לטיפוח הבית כאשר הם מספקים פתרון כולל לבעיית “זיהום האוויר התוך מבני”.

דייסון לא שוקטת על שמריה וממשיכה לפתח מוצרים חדשניים,  נוכח השינוי שעובר העולם בהיבט האקולוגי והמודעות הגוברת בשנים האחרונות לנזקי זיהום האוויר המשפיעים באופן ישיר ובלתי הפיך על הבריאות של כולנו.

Dyson v11 מושק בזכות מאמצים שנעשו במשך עשור לפיתוח מנוע דיגיטלי לשואב אבק הפועל ללא כבל, 315 מהנדסים היו מעורבים בפרויקט שכלל יותר מ-32,500 חלקי אב-טיפוס. שואב האבק האלחוטי ™V11 של דייסון מסיר חלקיקים, כולל אבק ואלרגנים עד גודל של 0.3 מיקרון מרהיטים ומשטחים, לצד מסנן האוויר המזהה אלרגנים, חיידקים ומזהמים הנישאים באוויר ולוכד עד 99.95 אחוז מהחלקיקים העלולים להזיק לגודל של עד 0.1 מיקרון; כך ניתן לנשום אוויר נקי יותר בבתים, במשרדים ובכיתות הלימוד ובחללים סגורים נוספים בהם אנו חיים ונושמים. המכשיר פועל עד 60 דקות עבודה רציפה בשימוש עם אביזר בלתי ממונע.בשונה מהדגמים הקודמים, Dyson V11 מזהה ומתאים את התנועה שלו באופן אוטומטי למשטחים שונים, המכשיר בעל צג LED ושלושה מצבי עבודה אופטימליים למגוון משימות שונות.

 

 מסנן אוויר ושואב אבק דייסון V11

מסנן האוויר ™Pure Hot +Cool Link מסנן אוויר חם וקר החדש תוכנן לפעול בכל התנאים ולספק חימום חדרים מהיר ואחיד בחורף, אוורור רב-עוצמה בקיץ, וסינון אוויר חכם בכל ימות השנה. ע”י חיישנים שמזהים חלקיקים, דו-תחמוצת חנקן, לחות וטמפרטורה ומנטרים ללא הרף את איכות האוויר בחדר, שומר המכשיר על טמפרטורת החדר לפי הגדרת היעד שנקבעה לו ופולט זרם חזק של אוויר מסונן, תוך שימוש בבקרת חום חכמה יחד עם טכנולוגיית ™Air Multiplier – לפיזור אוויר לטווח רחוק, ללא חבטות רוח. המכשיר הינו בטיחותי גם בקרב ילדים ובעלי חיים- ללא להבים המסתובבים במהירות, ללא אש גלויה, דפנות קרים למגע ונכבה במקרה של נפילה. בנוסף Pure Hot +Cool Link  הינו מכשיר חכם המדווח ישירות ובזמן אמת לאפליקציה חכמה אשר מאפשרת בדיקה של האוויר המזוהם מחוץ לחלל החדר, האוויר בחדר עצמו ואת השינוי כתוצאה מהשימוש במכשיר הפועל. זאת לצד תצוגת Led על גבי המכשיר אשר מציגה את מהירות זרימת האוויר, אורך חיי המסנן, רמות זיהום האוויר השונות, החלקיקים המזהמים, מצב לילה לכיבוי אוטומטי, הפעלת המכשיר ועוד.

 מסנן אוויר ושואב אבק דייסון V11

מסנני האוויר מושקים בישראל בשלושה דגמים בעלי עיצובים מודרניים ויוקרתיים:

  • מסנן אוויר ומאוורר דגם ריצפתי של Dyson pure cool בעיצוב אליפטי אלגנטי במחיר – 2,790 ₪.
  • מסנן אוויר ומאוורר דגם שולחני של Dyson pure cool בעיצוב עגול במחיר – 2,490 ₪. מתאים לשולחנות ולמזנונים
  • מסנן אוויר חם וקר Dyson pure hot+ cool לשימוש בקיץ ובחורף במחיר – 3,190 ₪.

שואב האבק Dyson V11 מוצע בשני דגמים לבחירה:

  • דגם אבסולוט ABSOLUTE V11 הדגם המאובזר והיוקרתי ביותר במחיר – 3,490 ₪ .
  • דגם טורק Torque V11 במחיר- 3,190 ₪.

את מגוון מכשירי Dyson  ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר, לרכישה באתר ברשתות החשמל המורשות. על המכשירים ניתנת שנתיים אחריות VIP בבית הלקוח ע”י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.