כרית סימונס החדשה "ביוטריסט"

כרית סימונס החדשה מסדרת “ביוטריסט”

מאת: סמדר שני Smadar Shani

מעכשיו תוכלו לישון טוב בלילה. מותג השינה סימונס Simmons מציג סדרת כריות חדשה “ביוטריסט” המשלבת את מערכת ה- Morpheus Spring שנרשמה בפטנט עם קפיצים המווסתים לחצי צוואר ומעניקים תנוחת גוף אופטימלית לפעילות מוחית טובה בזמן השינה. תנו לצוואר לנוח

אני יודעת להעריך שינה טובה ואוהבת לנסות כריות חדשות שמבטיחות שינה אופטימאלית. לכן כששמעתי על היכולות והטכנולוגיה של כרית סימונס החדשה מסדרת “ביוטריסט” שמספקת תמיכה מצוינת לעורף ומעניקה תנוחת גוף אופטימלית. היה ברור לי שאני צריכה כרית כזו. כרית זו רכישה בעלת ערך רב, שיכולה להשפיע לטובה או לרעה על איכות החיים שלנו. שינה טובה מספקת לנו את האנרגיה הדרושה לחיי היום יום האינטנסיבים. לכן אני לא מקלה ראש בזה.

ואכן לשמחתי הכרית סיפקה את כל ההבטחות שעומדות מאחוריה,כרית סימונס החדשה מסדרת “ביוטריסט” מספקת תמיכה מצוינת לעורף ומעניקה תנוחת גוף אופטימלית. היא מציגה רכות נעימה לצד קשיחות מתבקשת, וההירדמות עליה כמעט בלתי נמנעת וזה כמובן דבר חיובי, בהתחשב בכך שזה בדיוק מה שכרית אמורה לעשות.

החיים ב”סטרס” מתמיד מכים קשות בצוואר ובגב שלנו. על פי נתוני המרכז לטכנולוגיה חינוכית כאבי גב וצוואר הפכו לנפוצים ביותר בקרב הלוקים במחלות הכאב הכרוני, כאשר מחצית מהפניות לרופא משפחה, ולמעלה מ-90 אחוזים מהפניות לאורתופד הן בשל כאבי גב וצוואר, ומחצית המטופלים במרפאות כאב סובלים מכאבי גב.

כרית סימונס החדשה "ביוטריסט"

כאשר כאבי גב וצוואר מטרידים רבים, ואחרים בסיכון גבוהה לסבול מהם בעתיד, איכות השינה הופכת לקריטית. ראשית, מאחר וזוהי ה”משימה” הארוכה ביותר אליה נדרשים הגב והצוואר במהלך היממה, ושנית – מאחר וזהו הזמן לשחרר ולהפיג לחצים מהאזורים המועדים לקראת היום הבא.

סדרת הכריות Simmons beautyrest החדשה מביאה את הפתרונות האורתופדים הרשומים בפטנט של סימונס מעולם המזרונים לעולם הכריות – עם כרית המשלבת את טכנולוגית ה-  Morpheus Spring המפורסמת של סימונס ובה קפיצים מבודדים אשר שומרים על עמוד השדרה במצב ישר ורפוי על ידי הקלת העומס והלחץ המופעלים על חוליות הצוואר במהלך השינה, ופיזורן באופן שווה לאורך הגוף.

הטכנולוגיה, שנבדקה במעבדות השינה של החברה, שומרת על תנוחת צוואר בצורה אופטימלית בזמן השינה, דבר שלא רק מוכח כיעיל במניעת היווצרות עקמת לאורך השנים, אלא משפר את איכות השינה ומסייע לפעילות המוח בזמן השינה. למרות גמישותה, הכרית  בעלת המבנה הייחודי תשמור על צורתה ותרומתה לאורך זמן.

מחיר: 249 ש”ח

ניתן להשיג ברשת סימונס גלרי

SIMMONS (סימונס) המותג הבינלאומי המוביל בתחום השינה, שם לו למטרה לשפר את איכות החיים שלנו בעקבות שיפור חוויית השינה, זאת הודות לידע וניסיון של למעלה מ-140 שנה. סימונס משקיעה מיליוני דולרים בשנה למחקר ופיתוח בכדי שאנשים ברחבי העולם יוכלו לישון נכון ולחיות נכון. פירות המחקר והפיתוח של סימונס מניבים את החדשנות מתקדמת ביותר בעולם, אשר נשמרת תחת פטנטים בלעדיים וייחודיים של החברה, ביניהם מערכת ה-Beautyrest המעניקה תמיכה נקודתית לכל איזור ואיזור בגוף. בין מוצריה של החברה, פתרונות אירוח, כריות ומערכות שינה מתכווננות הניתנות לשילוב עם מגוון מסגרות מיטה, מזרנים עם מערכת המקנה תמיכה מלאה לכל חלקי הגוף, תוך שימוש החומרים המתקדמים בעולם. כמו כן, לחברה קו מערכות שינה לצעירים SIMMONS KIDS & TEENS, המציע מגוון ספות נוער ומיטות “סימונס וחצי”. בארץ נמכר המותג ביותר מ-100 נקודות מכירה ברחבי הארץ.