מסעדת קיטון פופ אפ מחאת מסעדות

פופ אפ מחאת מסעדות

מאת: סמדר שני Smadar Shani

פופ אפ מחאת מסעדות יפעל החל מיום חמישי 13.8 כל יום במסעדת קיטון החל משעה 18:00

מסעדת קיטון וליקוויד ספיריט משתפים פעולה בפופ אפ מחאת מסעדות שיפעל החל מיום חמישי 13.8 כל יום במסעדת קיטון החל משעה 18:00 ויכלול קוקטיילים של רני כהן וטל גנץ, הבעלים של ליקוויד ספיריט, כולם על טהרת הוודקה המשובחת לג’נד אוף קרמלין
מצב המסעדות עגום ולמסעדנים נמאס מההתנהלות הקפריזית של ממשלת ישראל שפועלת בהיסטריה ובמנותק מהנתונים. אין דרך, אין אופק ואין פתרון כלכלי לבעלי המסעדות.
הגבלה נוספת על המסעדות, משמעותה, סגירת הענף.

המסעדנים החליטו למחות על המצב בכלל ועל מצב ענף המסעדות בפרט! בראשות המסעדנית אורנה רסקין מיוזמות מחאת המסעדנים, שמחדשת את מחאת תחום המסעדות עכשיו בפופ אפ מחאה לתחושתה “זה יהיה פופ מחאה הראשון מתוך רבים, גם בימים כתיקונם ענף המסעדנות סובל מבעיות רבות המאיימות על יציבותו. בימים אלו עקב ההחלטות ממשלתיות מביכות, הגבלות, העדר תוכנית כלכלית הגיונית לבעלי המסעדות או עצמאים אחרים, רבות המסעדות שנסגרו ולצערי רבות נוספות תסגרנה אם מקבלי ההחלטות לא יבינו את הסיטואציה. אז שנייה לפני שהאסון יעמיק עוד יותר החלטתי לזעוק שוב ובשם התחום”.

פופ אפ מחאה יתקיים החל מיום חמישי ה 13/8 כל יום במסעדת קיטון החל משעה 18:00 במתכונת של ערב סובייטי.

רני כהן וטל גנץ, הבעלים של ליקוויד ספיריט ירקחו קוקטיילים באווירת המחאה
קוקטיילי KGB nights:
פוטין סטייל– לג’נד אוף קרמלין עם בורשט.
הצארית– לג’נד אוף קרמלין, ליקר תאנים, מיץ ליים, סירופ תות ומיץ חמוציות.
דיקטטור ים תיכוני – לג’נד אוף קרמלין, אוזו, סירופ רוזטה, מיץ לימון וגרנד טורינו אסטי נענע וליים.
כשנגמרת השמפניה הורודה– לג’נד אוף קרמלין, גראנד טורינו רוסו, ליים, פירות יער וטוניק.
השליט – לג’נד אוף קרמלין, ליקר אמרטו, ליים, מי סוכר וזסט טומינטול מעושן עם ניחוח סיגרים.
רוסיה זה כאן – לג’נד אוף קרמלין, בזיליקום, מלפפונים, ליים, מי סוכר, טוניק ושמיר
מחיר הקוקטיילים 32 ₪.

לצד הקוקטיילים יוגש תפריט בירה,יין וקוקטיילים קלאסיים במחירי מחאה כיאה לפופ אפ באווירת שלטון דיקטטורי ברוסיה. כמו כן זו הזדמנות מצויינת ליהנות ממנות זקוסקי כיאה לערב שתייה רוסי. קיטון יגישו מנות מתאבנים כייפות כמו ורניקס (4 יח’ 29 ₪) קרפלך ברוטב בשר (4 יח’ 29 ₪) כבד קצוץ (19 ₪) איקרה (19 ₪)  מטיאס (19 ₪) חמוצי הבית וסלטים קטנים ב 15 ₪ לצלוחית, גפילטע ביס (19 ₪), רגל קרושה (19 ₪) ועוד הפתעות.
אם בא לכם להזדהות עם מצוקת המסעדות ועם החשש שהמסעדה האהובה עליכם עומדת לקרוס בגלל המצב? אם בא לכם למחות על המצב? אם אם בא לכם ליהנות מערב זקוסקי? ממליצים לכם להגיע ל מסעדת קיטון רחוב דיזינגוף 145 תל אביב. מסעדת קיטון פועלת כל השבוע החל משעה 12:00 פופ אפ המחאה במתכונת של ערב סובייטי יפעל בימים שני – שישי החל משעה 18:00 “ועד שימאס לנו לזעוק”.

מסעדת קיטון פופ אפ מחאת מסעדות

קצת על וודקה Legend Of Kremlinמספרים שבשנת 1430 נזיר רוסי אורתודוקסי בשם איזידור ממינזר צ’דוב רקח פורמולת ייצור של משקה אלכוהולי, אשר היוותה בעצם את המתכון הראשון לוודקה רוסית. היצירה היקרה של איזידור, המכונה “לחם יין”  הייתה, במשך זמן רב, מיוצרת באופן בלעדי בדוכסות הגדולה של מוסקבה, לחברי הכנסייה ובני משפחת המלוכה רוסית.

היום, האגדה חיה בצורה של וודקת הדגנים הטהורה היוקרתית, המופקת ברוח הדגנים ‘לוקס’ המכילה 100% דגן חיטה בשילוב עם מי מעיין רך וממי התהום בעיר קלינינגרד. וודקה לג’נד אוף קרמלין עוברת תהליך של 8 זיקוקים דודיים ו 7 סינונים בפילטר מיוחד. תהליך זה הופך את הוודקה לסופר פרמיום. הוודקה נעשית במכלי נחושת מסורתיות האחראים למרקם הייחודי שלה ולטעם החלק. הטעם הייחודי לעתים קרובות מזכיר דבש ולחם קלוי אודות לשיבולת שועל וחליטות דבש שנוספו ע”י המזקקה.