עלמא ספנסר לאונג' עסקי ופרטי ברמת החייל

מחפשים לאונג’ לאירוע? עלמא ספנסר זה המקום!

מאת: סמדר שני Smadar Shani

עלמא ספנסר לאונג’ עסקי ופרטי בקונספט ייחודי וחווית אירוח יוצאת דופן בסטנדרט בינלאומי נפתח ברמת החייל

מעכשיו לא צריך משרד מעוצב כדי לסגור עסקה בסטייל. הכירו את עלמא ספנסר לאונג’ עיסקי ופרטי בסטנדרט בינלאומי שנפתח בימים אלו ברמת החייל. עלמא ספנסר מציע “לוקיישן” חלופי למפגש מעונב בקונספט חדשני ברמה שטרם נראתה בישראל. המקום נועד למלא את המשבצת של אירוח עסקי ופרטי בסטייל לאירועים וכנסים.
עלמא ספנסר הנו פרי שיתוף פעולה של מקצוענים בתחום: היזם הבינ”ל איתן לביא – מנכל חברת האסטרטגיה למתחמי מזון ובילוי רסטוטל, שמוליק מרקוס עם ניב רז חיים – בעל מתחם האירועים סטוקו ת”אתיתן מענה בשעות היום לקהל העסקי ובשעות הערב יתקיימו בו אירועי חברות עסקיים ופרטיים.
עלמא ספנסר לאונג' עסקי ופרטי ברמת החייל

עלמא ספנסר משתרע על 800 מ”ר של חלל מעוצב רחב ידיים ברחוב הברזל ברמת החייל בחלל בו שכן סושי סמבה בהשקעה אדירה. הקונספט של המקום סובב סביב סיפור חייה של עלמא ספנסר דמות ציורית קוסמופוליטית המביאה לתל אביב חוויות רב תרבותיות ממסעותיה בעולם אותה בנה  צביקה חורש – אומן רב תחומי בינלאומי

עלמא ספנסר לאונג' עסקי ופרטי ברמת החייל
עלמא ספנסר מתמקמת באזור רמת החייל, שכונת ההייטקיסטים ואנשי התקשורת,שהיה חסר בנוף שלו לאונג’ אירועים פרטי. כמו כן מציע ארוחת בוקר וצהריים כשרה. המקום החדש יתפקד במהלך הבוקר עם מזנון מוקפד שמבוסס על חומרי גלם איכותיים בדגש על טריות ובריאות, כולל עמדת אפיה בייצור עצמי במחיר של 95 ₪ לסועד.
מהשעה 12:30-16:30 תוגש ארוחת צהריים גורמה בעלות של 145 ₪ ובמקביל יערכו במתחם כנסים עסקיים מאורגנים לחברות בקונספט קולינארי חובק עולם.

עלמא ספנסר לאונג' עסקי ופרטי ברמת החיילבנוסף, יפעל מועדון העסקים של עלמא ספנסר, מועדון אקסלוסיבי בתשלום שיעניק הטבות בלאונג’ ובבתי עסק נוספים.

עלמא ספנסר לאונג' עסקי ופרטי ברמת החייל

על הקולינריה של עלמא ספנסר מופקד שף יואב בלימן לשעבר השף של רשת המסעדות האסייתיות קיסו, פו, נישי, נוץ, “פרידה קאלו“, “מטבח לילה” .
בלימן מציג תפיסה קולינרית חדשה הוא מביא עימו השראות מעולמו הקולינרי העשיר ביניהם מגע אסייתי, דרום אמריקאי, מקסיקני ואירופאי, תוך שימת דגש על שימוש בחומרי גלם מקומיים, טריים ומשובחיםעלמא ספנסר לאונג' עסקי ופרטי ברמת החייל

הפרויקט הינו שיתוף פעולה של היזם הבינ”ל איתן לביא ומנכ”ל חברת האסטרטגיה למתחמי מזון ובילוי רסטוטל, שמוליק מרקוס, יחד עם ניב רז חיים, בעליו של מתחם האירועים סטוקו ת”א בהדר יוסף מזה 17 שנים.
לביא ומרקוס מחזיקים בבעלות משותפת בחברת מרלב נכסים  ובעלי ניסיון נרחב  בהקמה וניהול מתחמי אירוח בארץ ובחו”ל, כולל טרקליני נוסעים למחלקות יוקרה בשדות תעופה בינלאומיים .רז חיים מומחה בהפקה וניהול של ארועי יוקרה וקולינריה מודרנית.
מתוך היכרות מעמיקה עם עולם העסקים והצרכים המשתנים, יזמו השלושה את הרעיון המשלב את עולם הלאונג’ים הצומח ועולם אירועי היוקרה. במשך כשנה בנו היזמים יחד עם צביקה חורש – אומן רב תחומי בינלאומי את המותג “עלמא ספנסר” המבוסס על עולם תוכן עם שפה מילולית וגרפית ייחודית.
בשלוש השנים הקרובות צפוי המותג להתרחב לפעילות של בתי עסק נוספים בישראל ובכוונת היזמים לצאת בעתיד לזירות בינלאומיות ולהרחיב הפעילות לערים מרכזיות בחו”ל.
עלמא ספנסר, רחוב הברזל 27 תל אביב 03-6444336