יקב טפרברג

יקב טפרברג עם המשפחה

מאת: סמדר שני Smadar Shani

יקב טפרברג היקב המשפחתי משיק מהלך שיווקי חדש המבוסס על קבוצות הוואטסאפ המשפחתיות, לאור העובדה שכמעט ש 84% מהמשפחות בישראל שותפות בקבוצות וואטסאפ משפחתיות.

 יקב טפרברג

יקב טפרברג ממשיך לבסס את תדמיתו כיקב משפחתי ובימים אלה הוא משיק מהלך חדש  המבוסס על המשפחה הישראלית בת זמננו כפי שהיא משתקפת בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית וכיצד היא משפיעה עליהם לטובה. רועי הראל, סמנכ”ל השיווק: “טפרברג הינו יקב משפחתי -5 דורות לאהבת יין. ליבת המותג הינו ערך המשפחה האמיתית ולכן אנחנו בוחרים ליצור תוכן ייחודי ומעניין בנושא משפחות אמיתיות על רגעים מצחיקים , עצובים , מביכים ומרגשים אשר עוברים עליהם ומייצרים רגש אצל הצרכן”.המהלך החדש הינו המשך לתהליך המיתוג  שעבר היקב לפני כשלוש שנים, שנועד למצב את ‘יקב טפרברג’ כיקב משפחתי שנוסד לפני חמישה דורות ומשמר עד היום את אופיו המיוחד.חמשת הדורות של משפחת טפרברג  הם מקור ההשראה לחמש סדרות היין החדשות של היקב, כל סדרה מספרת סיפור של דור – vision, impression, inspire, essence,  legacy.במקביל  הפיק ‘יקב טפרברג’ תוויות במהדורה מוגבלת לבקבוקי יין המעוצבות בסגנון קומיקס, ובהן  חלוניות, “בועיות שיחה”, המיועדות לכתיבה של הקדשה אישית שהופכת את הבקבוק למתנה בעלת ערך אישי וייחודי.

יקב טפברברג הוא כיום  היקב השלישי בגודלו בישראל ומייצר ומשווק  כ- 8 מיליון בקבוקים בשנה,  בישראל ובעולם. היינות נמכרים ברשתות הקמעונאיות ובחנויות יין מובחרות בארץ ו-20% מתוצרת היקב מיוצאים לחו”ל. היקב גם משתתף בתערוכות ובתחרויות בארץ ובעולם.

קרדיט תמונות: יח”צ טפרברג